December 14, 2011

မုိးျပာ၀ိနိစၧယ ေကာက္ႏုတ္ခ်က္မ်ား ( ၄ )

ျပည္ေထာင္စု သမၼတ ျမန္မာႏုိင္ငံေတာ္

ႏုိင္ငံေတာ္ သံဃမဟာနာယကအဖြဲ႕က

ေ႐ြးခ်ယ္ဖြဲ႕စည္းအပ္ေသာ

ႏုိင္ငံေတာ္ သီးျခား ၀ိနည္းဓုိရ္အဖြဲ႕

အမွတ္(၁၇/၂၀၁၁)-၏ ဆုံးျဖတ္ခ်က္

လုပ္ထုံးလုပ္နည္းမ်ား အပိုဒ္ (၅၇) (င)

၁၃၇၃-ခုႏွစ္၊ ၀ိနည္းဓမၼကံမႈခင္းအမွတ္ (၁၇/၂၀၁၁)

ဧရာ၀တီတုိင္းေဒသႀကီး၊ ေျမာင္းျမၿမိဳ႕၊ ဘုရားေခ်ာင္းရပ္ကြက္၊ ခ်မ္းျမသာစည္ေက်ာင္းတုိက္ -ေန ေစာဒက ဘဒၵႏၲအဂၢဉာဏပါ (၆)ပါး ႏွင့္

မႏၲေလးတုိင္းေဒသႀကီး၊ ပုသိမ္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္၊ က်ီကုန္းရြာ၊ အႏုပါဒါယဥ္ေက်းမႈမုိးျပာၿခံ၌ သီတင္းသုံး-ေနထုိင္ေသာ စုဒိတကရွင္ဉာဏဦးေဆာင္ေသာ မုိးျပာဂုိဏ္းသားတုိ႔ ျဖစ္ပြားေသာ မုိးျပာဂုိဏ္းသားတုိ႔၏ ေဟာေျပာေရးသားခ်က္တုိ႔ႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ဓမၼ- အဓမၼ အျငင္းပြား ၀ိ၀ါဒါဓိက႐ုဏ္းမႈခင္းကုိ ႏုိင္ငံေတာ္ သံဃမဟာနာယကအဖြဲ႕က ေ႐ြးခ်ယ္ဖြဲ႕စည္းအပ္သည့္ ၀ိနည္းဓုိရ္ဆရာေတာ္မ်ား ပါ၀င္ေသာ ႏုိင္ငံေတာ္ သီးျခား ၀ိနည္းဓုိရ္အဖြဲ႕ အမွတ္(၁၇/၂၀၁၁)-က ကုိယ္တုိင္လက္မွတ္ေရးထုိး၍ ၀ိနည္းတရားေတာ္ႏွင့္အညီ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်မွတ္လုိက္သည္-။

ဆုံး ျဖတ္ ခ်က္

ေစာဒကဆရာေတာ္(၆)ပါးတုိ႔က အမွတ္(၁)ေစာဒနာလႊာမွ အမွတ္(၅၂)ေစာဒနာလႊာအထိ တင္ျပေသာ-

၁။ “မႏၲေလးတုိင္းေဒသႀကီး၊ ပုသိမ္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္၊ က်ီကုန္းရြာ၊ အႏုပါဒါယဥ္ေက်းမႈမုိးျပာၿခံ ရွင္ဉာဏဦးေဆာင္သည့္ မုိးျပာဂုိဏ္းသားတုိ႔၏ ေဟာေျပာခ်က္၊ ေရးသားခ်က္မ်ားသည္- သဂၤါယနာေျခာက္တန္တင္ ေထရ၀ါဒ ပိဋကပါဠိေတာ္၊ အ႒ကထာ၊ ဋီကာတုိ႔ႏွင့္ ဆန္႔က်င္ေသာေၾကာင့္ အဓမၼ၀ါဒ ျဖစ္သည္” ဟု လည္းေကာင္း၊

၂။ “ထုိ၀ါဒတုိ႔ကုိ ေဟာေျပာသူ၊ လက္ခံသူ၊ ပုံႏွိပ္ျဖန္႔ေ၀သူတုိ႔သည္ အဓမၼ၀ါဒီမ်ား ျဖစ္ၾကသည္” ဟု လည္းေကာင္း၊

၃။ “ထုိ၀ါဒမ်ားကို အသံသြင္းထား- ပုံႏွိပ္ထား- ေရးသားထား- အင္တာနက္တင္ထား- မွတ္တမ္းတင္ထားေသာ အရာ၀တၳဳ အစုစုတုိ႔သည္ အဓမၼ ၀တၳဳမ်ား ျဖစ္ၾကသည္” ဟု လည္းေကာင္း ၀ိနည္းဓုိရ္ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားက တညီတညြတ္တည္း ဆုံးျဖတ္ေတာ္မူၾကသည္။

သီးျခား၀ိနည္းဓုိရ္ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ား

စဥ္ ဘြဲ႕ေတာ္ သက္ေတာ္/သိကၡာ ေက်ာင္း/ေက်ာင္းတုိက္

၁။ ဘဒၵႏၲက၀ိႏၵာစာရ ၇၆/၅၇ ဓမၼာလကၤာရေရအားလွ်ပ္စစ္ေက်ာင္းတုိက္၊ သာစည္ၿမိဳ႕။

၂။ ဘဒၵႏၲစႏၵိမာဘိ၀ံသ ၆၄/၄၅ မင္းေက်ာင္းပဌမျပန္စာသင္တုိက္၊ သံလ်င္ၿမိဳ႕။

၃။ ဘဒၵႏၲေသာဘဏ ၆၃/၄၃ မဟာ၀ိသုတာရာမအလယ္တုိက္၊ ပခုကၠဴၿမိဳ႕။

၄။ ဘဒၵႏၲ၀ိသုဒၶါစာရာဘိ၀ံသ ၆၂/၄၂ သာသနေဇာတာ႐ုံေက်ာင္းတုိက္၊ မတၱရာၿမိဳ႕။

၅။ ဘဒၵႏၲ၀ါေသ႒ာဘိ၀ံသ ၅၇/၃၇ ဓမၼသမိဒၶိေက်ာင္း၊ မစိုးရိမ္တုိက္သစ္၊ မႏၲေလးၿမိဳ႕။

စာအမွတ္.......... ရက္စြဲ၊ ၁၅- ၁၁- ၂၀၁၁-။

(မုိးျပာ၀ိနိစၦယက်မ္း စာမ်က္ႏွာ ၄၃၁)

အထူးသတိျပဳဖြယ္ရာ

၁။ ေဖာ္ျပပါအတုိင္း “၂။ “ထုိ၀ါဒတုိ႔ကုိ ေဟာေျပာသူ၊ လက္ခံသူ၊ ပုံႏွိပ္ျဖန္႔ေ၀သူတုိ႔သည္ အဓမၼ၀ါဒီမ်ား ျဖစ္ၾကသည္” ဟု ” ဆုံးျဖတ္ေတာ္မူၿမဲပင္ ျဖစ္ေတာ္မူၾကသည္ကို ေတြ႕ရၿမဲပင္ ျဖစ္ပါသည္။

သုိ႔ရာတြင္

၂။ ေဖာ္ျပပါအတုိင္း “အဓမၼ၀ါဒအေဟာင္းမ်ားကုိ ျပန္လည္ေဟာေျပာေရးသားထားျခင္း ဟုတ္/မဟုတ္ စိစစ္ဆုံးျဖတ္ခ်က္= မုိးျပာအဖြဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ ဓမၼ၀ိဟာရီ အရွင္ဉာဏသည္ အဓမၼ၀ါဒအေဟာင္းမ်ားကို အသစ္တဖန္ ျပန္လည္ေဟာေျပာ ေရးသားထားပါေၾကာင္း ေစာဒနာ ေနာက္ဆက္ တြဲအျဖစ္ တင္ျပထားၾကသည္။ ေစာဒကတို႔ တင္ျပထားေသာ မုိးျပာအဖြဲ႕ေခါင္းေဆာင္ ဓမၼ၀ိဟာရီ အရွင္ဉာဏ၏ ေဟာေျပာေရးသားခ်က္တုိ႔ကုိ ေစာဒကတုိ႔ ၫႊန္ျပထားေသာ ၀ိနိစၦယစာတမ္းမ်ား၌ ပါ၀င္ၿပီးျဖစ္ေသာ အဓမၼ၀ါဒမ်ား ဟုတ္/မဟုတ္သာ ႏုိင္ငံေတာ္ သီးျခား ၀ိနည္းဓုိရ္ အဖြဲ႕အမွတ္ (၁၇/၂၀၁၁) အဖြဲ႕၀င္ ဆရာေတာ္မ်ားက စိစစ္၍ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ပါအံ့” ဟု ေတြ႕ရပါသည္။

၃။ ဤေဖာ္ျပပါ (၁။ ၂) တုိ႔တြင္ “မည္သူကပင္ျဖစ္ျဖစ္ အဓမၼ၀ါဒအေဟာင္းမ်ားကုိ ျပန္လည္ေဟာေျပာေရးသားထားျခင္း ဟုတ္မွန္ေနေၾကာင္း ေတြ႕ျမင္ရလွ်င္ ထုိသူ႔အေပၚ ဥပေဒအရ အေရးယူမႈတုိ႔ကို တစ္ခါတည္းပင္ အတည္ျပဳ စီရင္ခ်က္ခ်မွတ္ႏုိင္မွသာလွ်င္ အဓမၼ၀ါဒေဟာင္းမ်ားကုိ ျပန္လည္ေဟာေျပာေရးသားျခင္းမ်ား ကင္းရွင္းသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သုိ႔မွသာ ႏုိင္ငံေတာ္ သီးျခား၀ိနည္းဓုိရ္မ်ား၏ ဆုံးျဖတ္ခ်က္မ်ားအေပၚ ဓမၼ၀ါဒီ အဓမၼ၀ါဒီ အားလုံးတုိ႔က အေလးထား လာၾကမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သို႔မဟုတ္ပါက ႏုိင္ငံေတာ္ သီးျခား၀ိနည္းဓုိရ္မ်ား၏ ဆုံးျဖတ္ခ်က္မ်ား အေပၚ အဓမၼ၀ါဒီတုိ႔က အေလးထားျခင္း မရွိသည့္အတြက္ မၿပီးဆုံးႏုိင္ေသာ ေစာဒနာတင္မႈ ေသာဓနာတင္မႈ ဆုံးျဖတ္မႈတုိ႔ျဖင့္ အမႈအခင္းမ်ား ႐ႈပ္ေထြးေနၾကလ်က္ ဗုဒၶဘာသာ၀င္မ်ားအၾကား အျငင္းပြားစရာမ်ား တုိးပြားေနၾကမည္ျဖစ္ေၾကာင္း” သတိျပဳကာ တင္ျပအပ္ပါသတည္း။

၄။ “အဓမၼ၀ါဒအေဟာင္းမ်ားကုိ ျပန္လည္ေဟာေျပာေရးသားထားျခင္း ဟုတ္မွန္ေနေၾကာင္း ေတြ႕ျမင္ရလွ်င္ ထုိသူ႔အေပၚ ဥပေဒအရ အေရးယူမႈတုိ႔ကို တစ္ခါတည္းပင္ အတည္ျပဳ စီရင္ခ်က္ခ်မွတ္ႏုိင္ေအာင္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္၊ အမ်ိဳးသားလႊတ္ေတာ္၊ ႏုိင္ငံေတာ္ ဖြဲ႕စည္းပုံ အေျခခံ ဥပေဒဆုိင္ရာ ခုံ႐ုံး၊ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတႀကီး”တုိ႔ထံသို႔ တင္ျပ-ေတာင္းဆုိ-အတည္ျပဳႏုိင္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေတာ္မူၾကရန္ လုိအပ္ေနပါၿပီ။

(အားလုံး ၀ုိင္း၀န္း စဥ္းစားၾကည့္ေတာ္မူၾကပါရန္ တင္ျပျခင္းမွ်သာ ျဖစ္သည္။)

0 comments:

Post a Comment