အလြဲေထာက္ရာမွာ ေဟာတဲ ့သူကို ပါစင္နယ္ နာေစ မေထာက္ပါ ။
အယူလြဲကိုသာေထာက္ပါတယ္ ။
အယူလြဲကို အမွားေထာက္ အမွန္ျပျပီးသာ ေခ်ဖ်က္နိုုင္ပါတယ္ ။
ပါစင္နယ္ထိခိုက္ေအာင္လုပ္ျပီး အယူလြဲ ကိုေခ်မရပါ။
ဥပမာ လူေသလူျဖစ္ ကိုဘဲၾကည့္ပါ ။
မူလဆရာၾကီးေသလို ့ဘဲ အရိုးေတာင္ေျမၾသဇာျဖစ္ေပါ့ ။ အယူလြဲက မသိနားမလည္သူေတြၾကားျပန္ ့ပြားဆဲပါ ။
ဒီမွာ စာနဲ ့ ေသခ်ာေထာက္ထားတဲ ့ သူေတြကို ပါစင္နယ္အခ်က္အလက္ တခုမွ မပါပါ။ မယံုက စာတိုင္းကုိ အေသအခ်ာၾကည့္ပါ ။
သူတို ့ရဲ ့ေဟာေျပာခ်က္ေတြကိုသာေထာက္ပါတယ္
ဒီေနရာမွာ တခ်က္ေလး ေျပာစရာရွိပါတယ္
ဆရာပါရဂူနဲ ့ ဆရာဦးေအားေမာင္။
သူတို ့စာေတြဟာ ဘာသာျပန္စာေတြပါ ။
(ဆရာပါရဂူရဲ ့ လူေသလူျဖစ္ဆရာကို အလြန္မတန္ခ်ီးေျမွာက္ထားတဲ ့ ေဟာေျပာခ်က္ကလြဲရင္ )
သူတို ့ျပသနာက မူရင္းေရးသူအာေဘာ္လား သူတို ့ကိုယ္ပိုင္အာေလာ္လား ရွင္းေအာင္မလုပ္ခဲ့တဲ ့ ျပသနာပါ ။ ဒါေၾကာင့္ ခုတိုင္ေအာင္ ရွဳပ္ေနတာပါ ။
ယွဥ္စဥ္းစားသင့္တာက ဆရာျမသန္းတင့္ပါ ။
ဆရာဟာ ေတာ္လစတိြဳင္းရဲ ့ စစ္နဲ ့ျငိမ္းခ်မ္းေရးကို ဘာသာျပန္စဥ္က အဲအခ်ိန္မွာကားလ္မာ့စ္ရုပ္၀ါဒီျဖစ္တဲ ့ သူ လက္မခံနိုင္တဲ ့ ေတာ္လစတိီဳင္းရဲ ့အယူကို အမွာစာေရးျပီး ရွင္းေအာင္ျပဳခဲ့ပါတယ္ ။
ေနာက္တဦး ကေတာ့ " ေဒါက္တာ" ခ်စ္ငယ္ ( လန္ဒန္) ပါဘဲ ။
သူ ့ေဟာတရားေတြကို ေတာ့အေသးစိတ္စီစစ္မျပခဲ ့ပါ ။
မလိုအပ္လို ့ပါ ။
မရွိတဲ ့ယ .ူနီက မရတဲ ့ဘြဲ ့ၾကီး လူေရွ ့အတင္းေကာက္တပ္လာမွေတာ့ ေရွ ့ဆက္စရာကိုမရွိလို ့ပါ ။
ျပန္ခ်ဳပ္ပါ့မယ္ ။
အမွားေထာက္ရာမွာ ပါစင္နယ္မပါပါ။ အယူလြဲကိုသာေထာက္ပါတယ္ ။ အေထာက္ခံရသူမ်ား ကိေလသာတရားနဲ ့မကင္းလို ့ ေဒါသမာနနဲ ့ တုန္ ့ျပန္တာေတာ့မတတ္နိုင္ပါ ။
အယူလြဲကိုသာေထာက္ပါတယ္ ။
အယူလြဲကို အမွားေထာက္ အမွန္ျပျပီးသာ ေခ်ဖ်က္နိုုင္ပါတယ္ ။
ပါစင္နယ္ထိခိုက္ေအာင္လုပ္ျပီး အယူလြဲ ကိုေခ်မရပါ။
ဥပမာ လူေသလူျဖစ္ ကိုဘဲၾကည့္ပါ ။
မူလဆရာၾကီးေသလို ့ဘဲ အရိုးေတာင္ေျမၾသဇာျဖစ္ေပါ့ ။ အယူလြဲက မသိနားမလည္သူေတြၾကားျပန္ ့ပြားဆဲပါ ။
ဒီမွာ စာနဲ ့ ေသခ်ာေထာက္ထားတဲ ့ သူေတြကို ပါစင္နယ္အခ်က္အလက္ တခုမွ မပါပါ။ မယံုက စာတိုင္းကုိ အေသအခ်ာၾကည့္ပါ ။
သူတို ့ရဲ ့ေဟာေျပာခ်က္ေတြကိုသာေထာက္ပါတယ္
ဒီေနရာမွာ တခ်က္ေလး ေျပာစရာရွိပါတယ္
ဆရာပါရဂူနဲ ့ ဆရာဦးေအားေမာင္။
သူတို ့စာေတြဟာ ဘာသာျပန္စာေတြပါ ။
(ဆရာပါရဂူရဲ ့ လူေသလူျဖစ္ဆရာကို အလြန္မတန္ခ်ီးေျမွာက္ထားတဲ ့ ေဟာေျပာခ်က္ကလြဲရင္ )
သူတို ့ျပသနာက မူရင္းေရးသူအာေဘာ္လား သူတို ့ကိုယ္ပိုင္အာေလာ္လား ရွင္းေအာင္မလုပ္ခဲ့တဲ ့ ျပသနာပါ ။ ဒါေၾကာင့္ ခုတိုင္ေအာင္ ရွဳပ္ေနတာပါ ။
ယွဥ္စဥ္းစားသင့္တာက ဆရာျမသန္းတင့္ပါ ။
ဆရာဟာ ေတာ္လစတိြဳင္းရဲ ့ စစ္နဲ ့ျငိမ္းခ်မ္းေရးကို ဘာသာျပန္စဥ္က အဲအခ်ိန္မွာကားလ္မာ့စ္ရုပ္၀ါဒီျဖစ္တဲ ့ သူ လက္မခံနိုင္တဲ ့ ေတာ္လစတိီဳင္းရဲ ့အယူကို အမွာစာေရးျပီး ရွင္းေအာင္ျပဳခဲ့ပါတယ္ ။
ေနာက္တဦး ကေတာ့ " ေဒါက္တာ" ခ်စ္ငယ္ ( လန္ဒန္) ပါဘဲ ။
သူ ့ေဟာတရားေတြကို ေတာ့အေသးစိတ္စီစစ္မျပခဲ ့ပါ ။
မလိုအပ္လို ့ပါ ။
မရွိတဲ ့ယ .ူနီက မရတဲ ့ဘြဲ ့ၾကီး လူေရွ ့အတင္းေကာက္တပ္လာမွေတာ့ ေရွ ့ဆက္စရာကိုမရွိလို ့ပါ ။
ျပန္ခ်ဳပ္ပါ့မယ္ ။
အမွားေထာက္ရာမွာ ပါစင္နယ္မပါပါ။ အယူလြဲကိုသာေထာက္ပါတယ္ ။ အေထာက္ခံရသူမ်ား ကိေလသာတရားနဲ ့မကင္းလို ့ ေဒါသမာနနဲ ့ တုန္ ့ျပန္တာေတာ့မတတ္နိုင္ပါ ။
အထက္ပါေဆာင္းပါးက တစ္ေယာက္ေယာက္အတြက္ Coverလုပ္ၿပီး ေရးထားသလိုပဲ။ အဲ့ဒီလို Coverလုပ္ဖို႔လဲ မဆိုင္တဲ့ ေရွးေဟာင္းေႏွာင္းျဖစ္ေတြကို ထည့္ၿပီးျပထားတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေရးထားတာက ရွင္းရွင္းလင္းလင္းမရွိဘူး။ ဘယ္သူ႔ရဲ႕ေ၀ဖန္ေထာက္ျပမႈဟာ ဘယ္သူ႕အေပၚ ဘာေထာက္ျပရာမွာ Personalမပါဘူးဆိုၿပီးလဲ မပါ၀င္ဘူး။ အလြဲေထာက္ရာမွာ ေဟာတဲ႔သူကို Personalမေထာက္ပါဆုိတာ ဘယ္လိုသေဘာတရားနဲ႔ ဆံုးျဖတ္တာလဲ? ေထာက္ျပထားတဲ့စာကို မဖတ္ရေသးပဲနဲ႔ အဲ့ဒီလိုႀကီး Coverလုပ္ေပးၿပီး ေရးထားတာ ဒီPost ဖတ္သူေတြ လက္ခံႏိုင္မယ္ထင္ပါသလား? ေထာက္ျပတဲ့သူကေရာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ အရည္အခ်င္းရွိေနပါသလဲ၊ မည္သူေတြကေရာ သူ႔ေထာက္ျပခ်က္ေတြကို အသိအမွတ္ျပဳထားပါသလဲ? ဆန္းစစ္စရာပါပဲ။ ေထာက္ျပသူရဲ႕ ေထာက္ျပတာေတြမွာ မနာလုိ၀န္တိုစိတ္၊ ေသးသိမ္ညံ့ဖ်င္းတဲ့ သေဘာထား အေရးအသား၊ ကိေလသာ ေဒါသမာန ရန္စြစိတ္ေတြ မပါ၀င္ႏိုင္ဘူးလား? သူမ်ားမ်က္ေခ်းကို အျပစ္ေျပာခ်င္ရင္ ကိုယ့္မ်က္ေခ်းကိုယ္ ျပန္ၾကည့္ဆိုတာမ်ိဳးလဲပါေၾကာင္း......
ReplyDelete